onsdag 4 november 2009

Mammas födelsedag!!

Idag har vi firat mamma heeeela dagen. Tårta, blommor, presenter & sång på sängen =D Det var jättehäftigt! Mummo sjöng på finska & pappsen sjöng på svenska. Senare ringde farmor & farfar & sjöng en annan fin bit på svenska. Telefonen gick varm hemma... Då passade jag på att leka in i det sista med min mummo... för hon åkte hem till Lappland ikväll ='(
- Jag kommer att sakna henne jättemegamycket till nästa gång vi ses. På bilden delar vi på en sista klementin, som jag för övrigt får ta det försiktigt med.... blir himskans rinnig i blöjan =/

2 kommentarer:

Annan sa...

Grattis Theo-mamman en dag i efterskott!!! Åh, tråkigt med lämnad Mummo, du får trösta dig med att vi kanske kan ses istället. Jag har massa bra och konstiga ord att lära dig ;-).
Kram

Theo och Norah sa...

Vi får boka in nåt!