fredag 15 oktober 2010

Upp i ottan även dagisfria dagar =)

Norah vaknar jättetidigt även fast jag inte ska till dagis !? Eftersom hon och jag delar kuppe vaknar jag oxå tidigt. I morse när mamma kom in i rummet hade jag tänt alla lampor & försökte ge Norah nappen med en galge... Tur att hon kom in för det gick sådär. Det är toppen att vakna tidigt då jag är ledig från dagis... vi hinner ju med så mkt skojsiga lekar. Idag har vi hunnit med att: parkera bilar, kört volvorace fram&tebax på golvet, kikat på morgonBompa, druckit välling & käkat Yoghurt. Norah har dessutom hunnit med att sova en LuppTur & vakna igen. Snart ska vi väcka pappsen. /T

3 kommentarer:

Anna-Lis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna-Lis sa...

En ny stol ser farmor, som nu skriver själv.

Bengt-Ivan sa...

Det där med ottan skrämmer mej en aning inför vårt kommande uppdrag att vara barnvakt!