onsdag 29 december 2010

Myser med Mummo när mamma jobbar /N

Theo & pappa kom fram till Åre utan några problem. Jag & Mummo njuter av att få leka med ALLA leksaker utan att få en tjonga i pannan om man råkat ta fel =) Jag kan fritt krypa runt utan att riskera fingrarna under en hysteriskt snabbfartande Bobby som swichar förbi... men.... lite tyst är det... inte heller någon som RIKTIGT förstår min humor på PRICK =´(
Älskar pappa, mamma, Mummo & katterna men jag saknar min bror lite... Tur att han lämnade sina snuttefiltar åt mig... snusar gott på dem då jag sover & vilar mig =)

2 kommentarer:

brera sa...

Theo här... Jag saknar dig med syrran. Snart kommer kusse-Pelle. Ska bli skoj

Elsie-Mari sa...

Kul för er båda att kunna prata med varann iallafall!Just nu ser jag att både farfar och farmor pappa och Theo är ute i snön. De verkar ha skoj där.