tisdag 1 februari 2011

Läggning - en kul lek =D

Ikväll har pappsen åkt till Norge så nu får jag, mammsen & Norah leka den kuliga leken "Läggning" utan pappa tre kvällar i sträck =D Den går till följande (lite olika senarion från kväll till annan men ikväll bidde det såhär):
  • 18:40 Norah säger natti, vi kramas & vinkar godnatt.
  • 18:57 Mamma tycker jag oxå ska lägga mig.. "Teo sitta litte stu te".. timern sätts på 3min
  • 19:00 Vi går ner, Norah sover - Heheee... itte länge te ;)
  • 19:05 Jag börjar kliva upp ur sängen, öppnar dörren, mamma tar mig i dörrposten, lägger mig... jag kliver upp (osv)
  • 19:31 (9 läggningar senare) Zzzzzz... Norah vaken & sjunger en trudelutt innan hon oxå Zzzzzz... (19:40)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Helt plötsligt känns våra läggningar HELT okomplicerade...;)

Theo och Norah sa...

=)Ja, allt är relativt ;)
//Mammsegull

Bengt-Ivan sa...

Låter jobbigt! Men stackars mamma är ju van, och nååågra uppstigningar får man stå ut med. Lycka till!

Theo och Norah sa...

=)
Jo van är jag allt. Är bara förvånad att det aldrig slutar? Menmen... det har säkert något ännu gottigare med sig inför framtida läggningar (Så tänker jag).
Kram/P