tisdag 26 juni 2012

Norahs IUP


  • Är trygg & glad & springer på lätta fötter till min frukostplats varje morgon =)
  • Jag leker inte längre lika mkt med de stora barnen utomhus (Theo, Levis & Thea). Leker med mina andra polare. Speciellt mkt gillar jag att bara hänga runt & springa emellan olika händelser. 
  • Inne leker jag mest med dockor, lego, byggsatser, kör vagn & tåg. Är mkt förtjust i att leka för mig själv med dessa leksakerna & passar på när de andra é ockuperade med annat.
  • Älskar att måla, rita & göra halsband. Har avancerat mitt pärlande; nu låter jag pärlorna sitta kvar & ber fröken knyta ihop halsbandet åt mig.
  • Vill ABSELUT INTE ha någon hjälp då jag klär på mig.
  • Gillar att klara saker själv till 100% men ibland när jag blitt tillräckligt frustrerad ger jag med mig & ber om hjälp.
  • Pottan funkar finemang!
  • Lyssnar gärna till sagostund men läser helst böckerna själv!
  • Gillar att räkna.

2 kommentarer:

Anna-Lis sa...

Så roligt att få en lägesrapport om dej Norah!Kram farmor

Bengt-Ivan sa...

Härlig rapport!