söndag 27 januari 2013

Mitt 3års kalas :D

Idag skedde det - mitt allra egnaste 3årskalas :))) Hade bjudit fem av mina bästaste kompisar. Vi hade superdunderjätteroligt!!!

  1. Vi åt korv & hamburgare..
  2. Alla sjöng "Jag må leva".. även jag såklart ;)
  3. Jag blåste ut alla ljusen på glassberget =D
  4. Vi lekte Björnen sover & Dans-stopp (även i år var bästaste Ebba lekledare)
  5. Filmtajm "Dumbo" med tillhörande popcorn såklart. 
  6. Slutligen var det skattjakt & vi hittade 6 skatter, en åt oss var! (Påsar med godis & en liten bok) 

SOM vi sprang runt, upp & ner, hit & dit - Wiiiiihaaa, det var såå kul!!! I natt kommer jag att sova så himla gott.... & i morgon skall jag leka med ALLA mina nya roliga leksaker som jag vill TACKA SÅÅÅ mycket för igen!!!
//Norah 3 år (i morgon)

1 kommentar:

Anna-Lis sa...


Trevliga bilder,förastår att ni hade kul!

Ge Norah en mjuk kram i morgon.

Farmor