tisdag 24 september 2013

En vecka i september

Förra veckan var vi till konstmuseet & efteråt skvätte vi vatten på nakenbiisingen som stod högst upp på Avenyn. 
//T
Förra veckan var jag så bäst på att hjälpa mamma scanna varor på veckohandlingen att jag fick en ny prinsesskrona!! (Den gamla gjorde mamma sönder i somras). Fick njuta av min nya prinsesskronan ett par timmar innan pappa hade sönder den :( Dagen efter köpte pappa mig en ny.... Men då var jag så less på familjemedlemmar som gör sönder den att jag inte ville ha den. Vi lämnade tebax prinsesskronan mot ett par tingeling-vingar & en tyllkjol :)
//N

2 kommentarer:

Anna-Lis sa...


Ja så kan det gå.Undrar om Norah saknat sin lilla apa,efter Btk-resan? Hittade den på " gröna remsan".då jag trodde att jag såg en ätbar svamp. Har torkat den men undrar , går den att tvätta tro?
Återfås mot beskrivning efter nyår!
Kram till er alla.
Farmor

Theo och Norah sa...

Tusen tack från Norah. Hon & "Apan" återförenades idag <3