onsdag 16 juli 2014

Theo 6 år :)))))

Jag provar min nya cykel :) Den har 6 växlar & är 20 tums, jag älskar den!! Pappas nya begagnade bil är oxå med på bilden, en Vauxhall, mkt för pengarna säger han. Vi hade kalas för våra kompisar som vi lärt känna genom pappas jobb idag, killen heter Eden & tjejen Darin. Darin hade skrivit ett kort till mig på svenska :) 

Softar i vårt family room, intill köket. 
Mamma & Ebba har fixat med Engelska & Svenska vimplar i för mitt kalas :)
Det fejades & fixades inför mitt kalas. Ebba kirrade ballonger & skattjakt i trädgården, mamma tårta & mat. Norah & jag satt & hängde i vår lounge.
Mitt rum, nystädat
Norah pyntade hallen med ballonger så att alla skulle känna sig välkomna.
Förtugg
Vi bjöd på pizza
Ebba fixade en supergod sallad.
Partyfixat på tomten :))
Tom gräset är klippt idag !!
Vi spelade kubb, killarna vann såklart :)








Inga kommentarer: