söndag 20 december 2009

LillJul idag - Tralalaa!!

Dagen började med tomtegröt sedan tog vi in en gran & hängde massor av kulor i (som jag senare hade sönder). Efter tomtematen sprang Angus omkring & var stissig för att tomten skulle komma... hem till oss?? Först träffar jag honom ovan polcirkeln.. sedan på Jul Liseberg.. & nu skulle han alltså komma hem - till MIG!!?? När han kom delade han ut presenter & frågade om jag ville sitta i hans knä, det vågade jag faktiskt INTE!! När han gick fick vi öppna presenterna =D Som tur var kom Ida tebax i tid att öppna dem, hon hade varit tvungen att gå ner på affären för att köpa tidningen under tiden tomten var hos oss. Tråkigt att hon missade honom =/



2 kommentarer:

Bruno sa...

Nämen har tomten redan varit hos dig. Vilken lyllos för dig. Jag inväntar honom hoppas han dyker upp snart men lite klappar till mig också. Kram och God Jul Theo. Hoppas vi ses efter nyår. Kram på dig från Bruno med mamms och papps.

Theo och Norah sa...

GoDJulKramar till er oxå från oss alla =)