torsdag 17 december 2009

Stötte på min vän jultomten i julstaden =)

Var till Liseberg med Lorna & våra mammor & hennes pappa =) Gissa om vi hade valt den abselut kallaste dagen hittills. Termometern visade bara -4 men vindpinan gjorde att mammorna ville in & värma oss hela tiden. Jag fick springa fritt litegranna men då jag envisades med att själv bestämma färdriktningen (härs, tvärs, hit & dit) fick jag motvilligt sitta tebax i vagnen (Urgh!!) OK, det var varmt & mysigt men jag ville ju springa runt & peka på alla ljus & lampor. Såg tomten & hans renar oxå... Lustigt, förra året träffade jag honom ovan polcirkeln & nu är han på västkusten?! Han reser nog lika mkt som min papps...

2 kommentarer:

Bruno sa...

Det där ser himlans mysigt ut Theo. Verkar som om du hade roligt. Kram på dig. / Bruno

Pelle och Lisa sa...

hhhhhhhha, det kanske är din papps som ÄR tomten!!!!!
Vi får undersöka den saken senare.
Godnattkram /pelle