lördag 26 juni 2010

2års trots

Jag har kommit in i 2års trotsen =) !!! Vet inte alls riktigt vad jag vill... men jag VILL verkligen mycket!! Å ena sidan vill jag ha innar (salta pinnar) men då jag får dem vill jag hellre ha ten (vatten). Oavsett vad det är så VILL jag oftast något annat.... Vilket gör att mina päron får springa en vända till..... eller att jag gör att deras öron krullar sig ;^)
En annan issue i min trots är Bappen (min allra käraste ägodel - NAPPEN). Mina päron blidde lite lata på bestämmelserna ang nappen då lillasyster kom in i bilden... Det resulterade såklart i att jag fick ha min Bapp när jag ville =)) Nu har päronen kommit på att dra tillbaks på mitt Bappande - OGILLAR det skarpt!!!
Mammsen försökte fota oss (med mig utan Bapp)... såhär gick det:
Bild 1: (med napp) Jag är glad som vanligt =)
Bild 2: (mamma tog just min napp) Jag är ARG!!
Bild 3: Jag vann striden =)) Mamma muttrade något om "..man får välja sina strider.." /T

Inga kommentarer: