måndag 21 juni 2010

Gillar zov-läget 2

Precis som jag tidigare berättat gillar jag zov-läget med pappsen (klicka gärna på det understrukna om du glömt). Jag & pappsen har liksom något zov-speciellt ihop. Är helt enkelt så himla trygg med honom... Så oavsett vad han gör, zooover jag sååååå himla gôtt!
För att förtydliga & exemplifiera det hela, har jag roat mig med att rada upp mitt & pappsens zov-dygn nedan:
Pappa stiger upp - Jag sover
Pappa tar upp Theo, fixar iordning sig & går till jobbet - Jag sover
Pappa är hemma igen - Jag sover (mestadels av tiden iaf)
Pappa går & lägger sig - Jag sover ff

Just ja, en zov-sak till... När mammsen var på kuligheter i fredags kväll gav pappsen mig modersmjölksersättning.... Gissa om jag Zomnade ;^) /N

1 kommentar:

Bengt-Ivan sa...

Det där sovläget ser ganska obekvämt ut, faktiskt. Men bra, att både pappa och du ser ut att gilla det.