tisdag 4 maj 2010

Gillar zov-läget 1

Ibland om förkvällarna blir lillasyster lite ledsen & vill då antingen bli buren upprätt av mammsegull (kind-mot-kind) eller med huvudet hängande bakåt av pappsegull (som på bilden). Annars sover lillasyster lika som jag om nätterna; Jag får välling vid 19 & har zomnat oftast innan 20, Norah får monstermjölk vid samma tid & snozar in starx innan eller efter mig. Lillasyster vaknar kanske någon timme före mig (mellan 4-6) för en ny omgång med monstermjölk & jag går upp med pappsen mellan 6-7. Mammsen & pappsen gillar verkligen natt-zov-läget =) /T

2 kommentarer:

K sa...

Lite obekvämt ser det ut, men med tanke på hur hon legat i magen i 9 månader så kanske det är t.o.m är bekvämt...

Bengt-Ivan sa...

Jag tycker, det ser oerhört obekvämt ut, men så bra, att ni sover på nätterna.