torsdag 27 maj 2010

Norden (... ok, minus Island) - Check! /N

Sticker till Tromsö i NordNorge med mammsen på kurs i fyra dagar. Det betyder att jag hunnit göra Norden innan min 4-månadersdag. Det tycker mammsen é lite coolt... Que!? Jag hajjar inte riktigt var det coola ligger i att hon släpar mig runt bland baskilusker på flygplan å annat - Hrmpf!! Det JAG tycker é MYCKET coolt är att jag ska få gosa & mysa med Mummo i fyra dagar =D Hon tar sig upp (kan ni tänka att man faktiskt kan komma högre upp än Övertorneå) i egen bil & möter upp oss där - Finemang, om du frågar mig!!! Storebror gillar det inte men han är nöjd ändå. Då han får hänga med pappsen hela helgen & göra massa kill-grejor (??). Dra sig i örat/hårpolisongen & kolla på sport-TV då eller.. tänker jag. /N

3 kommentarer:

brera sa...

Imponerande. Killgrejerna idag bestod utav bushuset, fotboll, Ikea och djurbutiken med massa burfåglar och akvariefiskar.

brera sa...

...och käka lasagne

Theo och Norah sa...

Hujja, så ni har legat i!! Kuligt =)
Pussar från tjejerna!