onsdag 26 maj 2010

Mamma vs Theo

Sedan i slutet på april då pappsen plötsligt inte var hemma för att lägga mig har jag tagit för vana att inte alls vilja gå & lägga mig på första sänggåendet - NOPE!! VÄGRAR jag får jag ju komma upp :)) Till sist fick mammsen nog (då pappsen vart borta flera gånger sista månaden) & höll mig vaken dagtid två dagar i sträck utan min lunch-LuppTur!? Zzzzzzomnade omedelbums de två kvällarna!! Sedan bidde jag magsjuk...
Nu har jag varit frisk några dagar & pappsen är borta igen. Jag är åter uppe en gång efter läggning - Yippey!! Ikväll fick mammsen nog (igen). Jag fick förvisso sova min LuppTur på dagen men inte fick jag komma upp efter första läggningen =( Gissa om jag VÄGRADE... över en timme innan jag leZzzznade.
Fick smaka på Ballerina Kladdkaka idag.... Schhh!! Säg inget till pappsen!!

Inga kommentarer: