tisdag 25 maj 2010

Friskstuga igen =)

Nu är bror min frisk =) Himla kul att ha honom tillbaks i sitt spralliga lynne... Igår dansade han så villt till Teletubbies Bombom-dans att han ramlade & slog i tänderna/läppen/tungan... Vet inte riktigt vart men det blödde något hemskt :'( Han ska på tandläkarbesök om ett tag för att se så att inget galet hände.
Jag har idag fått inviga MIN röda barnstol! Fick den av Theo då han insåg att rött faktiskt klär mig bättre än honom. Gillar skarpt att få komma upp lite och se världen omkring (läs* vårt hem & Theo) från en högre & annan synvinkel =D Börjar komma mer & mer in i matchen med min storebror...
- MERA PLATS ÅT MIG ;^) /N

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamadawg säger att ni är världens sötaste, förutom mig då förstås ;) Jag längtar efter att träffa er, hur kul ska det inte bli att hänga i Spanien? Vi hörs snart - mamma tjatar om att vi ska skypa! xo Leyla

Axelbloggen sa...

Stackars storebror, först magsjuka och sen det där. Hoppas allt är bra hos tandläkaren! Vad stor du har blitt då som får sitta i matstolen! KRam Axel o Axelsmamma