lördag 29 maj 2010

Här blir aldrig mörkt...

Hade lite svårt att anpassa mig till den nya miljön & sängen första natten... inte nog med förändringen bidde jag såklart förkyld med feber av baskiluskerna från flygresan =( Som tur hade mammseull med febernedsättande som jag piggnat till av. På dagtid har jag Zzzzoooovit jätteskönt i vagnen då Mummo har promenerat runt med mig & njutit av solen, värmen & utsikten. Senare på dagen, det är nämligen bara dag här heeeeela tiden, har mamms & hennes kursare varit med oss & njutit av samma (!!??). Har varit till olika restauranger... misstänker att det förväntades av mig att jag skulle sova då.. Hihi eller snarare Huhuhuuu!! Gillar det inte! Men det har funnits många goa tjejer som jag fått sitta hos då mamma oxå velat äta av den goda norska sjömaten. /N

Inga kommentarer: