måndag 30 augusti 2010

Då var man en lite större LillKille =)

Introduktionen till dagis är klar & imorgon börjar jag på Riktigt!!!! En introduktion som skulle ta 5-7 dagar, eller mer, gick på 7 timmar istället :)) Så imorgon ska mamma & Norah lämna mig kl.8:30 för att sedan försöka fördriva tiden (*smile) tills de får hämta upp KuligRoliga mej igen kl.13:30. Mamma tycker det var en väldigt smidig "inskolning" eftersom pappsen är bortrest resten av veckan. Norah däremot är inte lika förtjust då hon sett fram emot att få vara med oss på dagis några hela dagar =/
Just ja, sover ju numer i min stora säng oxå!! Diggar det skarpt då jag kan tända & släcka sänglampan själv hur många gånger som helst innan jag somnar ;^) Diggar det oxå för att jag faktiskt kan gå upp ur sängen, ut ur rummet & uppför trappan när jag vill!! Nåja... jag orkar ju inte hur många ggr som helst eftersom jag sällan kommer längre upp än till tredje trappsteget innan mamma eller pappa lyfter mig i säng igen =/ Dessutom har jag varit väldigt pumsig då jag slutat sova dagitid hemma. På dagis sover jag däremot... fast idag sov jag inte samtidigt som de andra barnen utan efteråt då jag själv gick in & lade huvudet på den kudde de lagt åt mig på golvet. Sött... hörde jag de vuxna säga. /T

Inga kommentarer: