lördag 28 augusti 2010

Spännande kväll ikväll...

Eftersom pappsen inte varit hemma idag har jag inte hunnit få någon sovstund på dagen... Eh... eller... blev jag lurad här... eller???
Enligt mammsegull var det iaf bra om jag stannade vaken då hon behövde lite hjälp med lillasyster. Vi pratade under dagen om att jag skulle få sova i den stora sängen istf såjälsängen i natt. Så jag hjälpa henne att bädda iordning den inför natten.
Strax efter halv8 Zzzomnade jag mycket trött i min stora säng... Pappa kommer få sig en riktig överraskning imorgon bitti då jag kutar in till honom klockan 06 på morgonen ;^)
- I can´t wait!! /T
... sa jag att pappsen är på Johan6a (svensexa för Johan) ikväll *Hehee...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh wow Theo!! Ska du sova i en stor säng??? Så spännande - du är ju värsta stora killen. Vi saknar dig så! xo

Pelle och Lisa sa...

Hoppas du zzzov gött, kussen:)