onsdag 1 juni 2011

Inskolningen avklarad =)

Det var ju lätt som el plätt! Igår vart jag på dagis med pappsen mellan 9-11 & idag med mammsen mellan 9-14. Theo vart ute hela dagen igår för att jag i lugn & ro skulle få komma in i det gäng jag skall fortsätta med nästa termin. Idag vart Theo på utflykt i skogen halva min inskolningsdag & tesammans med mig andra halvan. På förmiddagen var vi ute på gården & upptäckte massor av skojsigheter... Allt ifrån cyklar till torra fjolårslöv på asfalten. Mellisfrukt åt vi ute på gården oxå. Sedan gick vi alla in & hade samling med sångstund - Me Like! Theo var superbra på att sjunga Fisksången & Lilla Katt!! På lunchen dök mamma upp & var med vid Theos bord. Jag satt vid fröken & åt såklart med jättegod aptit =) Sedan tog jag min napp, snutte & visades till min madrass... Låg & gnolade en stund innan jag somnade. Mamma åkte hem efter lunch... det gillade inte Theo ='(

Inga kommentarer: