onsdag 8 juni 2011

Mina två första riktiga dagisdagar...

Har gått galant (!!) Fast ingen trodde välan något annat (?) Mina/våra fröknar berättade för mammsen hur glad jag är jämt... (som om hon inte det visste) förutom då jag börjar bli trött (copy paste). Jag är oxå tydlig i min kommunikation; vill jag något så märks det (we knew that 2). Vill jag INTE något blir jag ARG och kan lägga mig ner på golvet och protestera (Vråååål!!).
Theo berättade för fröknarna att han är glad över att jag oxå går där (Yiiippeyyy!!). Vi brukar skoj-brottas på golvet & tjuter då av skratt =D Fröknarna är liiite kluvna över hur de ska förhålla sig till detta - Vi har så fantastiskt KUL men det kanske inte är lika kul för mig när klasskompisarna tar efter :/

1 kommentar:

Bengt-Ivan sa...

Det låter ganska mysigt, faktiskt!