tisdag 11 juni 2013

BLÖJFRIIIIIII & sommarkalas på dagis/N

Igår var vi hos Levis & hade glömt blöjor. Jag fick låna ett par Pippi-trosor :) som jag ville behålla på resten av kvällen & natten. När mamma frågade vid nattningen om jag skulle byta till blöja berättade jag för henne att "Jag har slutat med blöja"!! Så klarade jag hela natten & kissade på toa två ggr före vi åkte i morse. Såhär såg jag ut efter en torr natt utan blöja.
Efteråt lämnade vi Theo på dagis & åkte sedan till doktorn. Jag fick spruta & mamma oxå, för att vi inte ska bli sjuka när vi åker på semester. Jag var superduktig men det gjorde ONT! Jag fick ett Bamse-klistermärke :)

Efter arbetsdagen & dagisdagen kom mamma & Theo till min förskola, för vi hade Sommarkalas!! Här en liten bild på mig just när jag klivit upp på scen. Har lite andra kläder på mig än de jag åkte hemifrån med i morse.... Men jag ÄR blöjfri ;)
Vi sjöng Idas sommarvisa & dansade till Babblarnas sång. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder/filmer där andra barn från dagis är med.
/N

2 kommentarer:

Anna-Lis sa...

Grattis Norah.
Så duktigt av dej!

Jättekram av farmor

Bengt-Ivan sa...

Väldigt bra, Norah!