lördag 21 februari 2015

Half Term i Sverige, kompisveckan :)

Vi bodde hos kusin Elin & hade hennes hem som Base Camp 😊👍 plus att vi umgicks med dem pĂ„ lediga kvĂ€llar. Jessica, Ida & pappa var lite sjuka men annars var alla glada & vi hade det kanon.
Vi hade planerat in flera besök: Norah lekte med Hugo i Amhult & vi var hos Levis & Svea pÄ SnÀckebergsvÀgen & Ät en sen middag med massa mys. Dagen efter var vi tebax i Amhult, denna gÄngen hos Thea och Otto och Ät middag & myste med deras fÄgel Coco/Kocko. NÀr mamma jobbat klart & pappa Äkte hem för att jobba gick vi pÄ bio - Sune i fjÀllen - med kusin Elin som tog ledigt frÄn förskoleklassen. Vi hann med efterskol skoj med innebandyspel & pyssel hos Elvira & Majken i Lindome och fredagsmys hos Elsa & Svea i SÀve. Det var helt ljuvligt att trÀffa & fÄ leka med alla vÄra efterlÀngtade svenska kompisar. HÀr kommer nÄgra bilder.
Levis hade faktiskt vuxit & blivit superlÄng.
Var hos Elsa & Svea oxÄ men fick bara bild tagen pÄ Ebbot.
Bildbevis pĂ„ att jag Ă€ntligen vĂ„gade klapps en hund (!!!). Ozzy heter han & han Ă€r jĂ€ttesöt😍. Senare sprang vi omkring ute tillsammans, jag fick hĂ„lla i hans koppel :)
Jag & Osbourne aka Ozzy utanför Lukas & Sofias bod i SÀve.
Lukas hade en riktigt cool leksak som jag fick köra !!!!!! /Lyckligast :) Theo se oxÄ lyckliga Norah i bakgrunden med Ozzy ;)
VĂ€l skyddad vart jag..... Motorsport ÄR min grej :))




Inga kommentarer: