torsdag 18 september 2008

Besök av min söta syssling M

Fick besök av min söta syssling M idag. Hon var rätt kan man säga. Jag gillade hennes raka rör men det kändes lite genant då jag satt utan byxor & hon var fullt påklädd - Utan byxor bredvid en söt tjej... hur tänkte mamma??

Fick se hur hon gör när hon ålar, det såg coolt ut! Jag måste börja öva mer på att ligga på magen, då kanske jag oxå kan åla så småningom. Hon visade mig oxå ett trick; Hur man gör för att skrämma bort en vägg framför sig. Detta för att lättare kunna komma förbi den liksom....
Hon lyckades inte skrämma bort väggen hemma hos oss men jag tror henne då hon säger att hon brukar lyckas med det... Hon hade nog bara en dålig väggskrämmardag idag...

Mina föräldrar ville att jag skulle gå i säng 19:30... hur pinsamt var inte det på en skala!? AP-PINSAMT!! M va ju ff vaken med de vuxna & där låg jag i spjälsängen i min jamas! Hursomhelst tog det inte alltförmånga övertalningar från min sida, till slut var jag nere & minglade med dem igen ;^) Thank you pappsen! Väl nere igen passade jag på att kolla in Ms pappa NOGA, han håller på med snöskotrar så jag tänkte det är bäst att hålla sig bundis med honom inför framtiden.

Inga kommentarer: