måndag 22 september 2008

Blev dopad den 21 september 2008


I helgen tog mina päron mig till ett stort vit hus med en himla massa bänkar. De hade klätt mig i en suuuperlång klänning med rosa & ljusblå broderier (?!). Favvokussarna Ida & Ebba va snälla nog & bära mig... iklädd detdär hade jag snurrat in mig på två röda i vagnen! Inte nog med klänningen.... en kvinna med headset (iklädd i princip lika som jag) sabbade min frippa med vatten... hrmpf!! Hon sa en del fina saker som jag gillar & två fina bitar sjöngs (tror de hette 210 & 791). Sen kommer jag inte ihåg mycket mer då kvällen innan blev rätt sen. När vi kom hem va alla jag känner hemma hos oss & åt av en jättefin tårta. Träffade bl.a favvokussen Angus - I LIKE!!
Pst! Va tvungen att kompensera töntigheten i den vita klänningen med min vänsterhand ;^) inte passande i det vita stora huset enligt mina föräldrar... min morbror däremot tyckte det va coolt av mig…

2 kommentarer:

Annan sa...

:-D :-D :-D Åh, äntligen lite uppdaterad läsning! Me like, och vad jag har skrattat! Tur att dopningen gock bra och att dressen räddades. Om du vill tokfynda andra fina kläder så skynda in på lollopard.se och köp till 75 % rabatt! Supermjuka och som man kan matcha med mamma och pappa. Hur coolt som helst! Mamma och jag skall köra på "tapet"-kitet...

K sa...

Hur är det Theo. Här är vi tokförkylda hela bunten. M har börjat sova på 10 minuter. Mamma och Pappa har inhandlat ny stooor platttv. M:s bildarkiv är uppdaterat med nya bilder. Förresten - vill ni ha foton från dopet, vi tog några.