tisdag 14 oktober 2008

Aj, det gjorde ont idag!

Såg fram emot att gå till min ssk idag... Suck va jag bedrog mig då det inte vart kul alls!! Först stack hon mig i låret - AJ, gjorde ont!!! Sedan va hon på mig att jag måste ligga ännu mer på mage... Kul va iaf att få reda på att jag nu e 6790 g lätt & 63 cm kort!!
När jag kom hem sjöng jag lite med mommo, snackade en del med mammsegull & låg i favvogymmet (med kudde!!??) & work-outade mig. Har avanserat sedan 3-4 veckor tillbaka: kan greppa sakerna som hänger ovanför mig!! Min simultanförmåga måste jag däremot jobba på, tappar alltid nappen.. men vad gör väl det då jag har två fina fingrar att suga på ;^)

1 kommentar:

Annan sa...

Plastisock is in da house ser jag! Mjukaste mjukt är det. Och Lollopard!
Mitt huvud var också pannkaka ett tag. Det har nästan fixat till sig nu, det gör det, fast vid halvårskontrollen kändes det tröstlöst. Mamma sprang runt med kuddar vad jag än gjorde. Hade i sängen, vagnen, golvet, sittern, ävriwär! Längtar tills vi ses!