fredag 31 oktober 2008

Komprimerad läsning om min vecka...

Denna veckan har jag farit runt hit&dit med mammsegull. Träffat hennes kollegor som oxå levererat 08or... nu har man blitt bytt bajsblöja även på Världkulturmuséet!!
- Fint ska de va =)
Hälsat på hos Karla oxå! - Gillar Karla, hon e söööt! Fick sitta i en av hennes stolar & se på när hon käkade majskrokar.... såg mumma ut! Får smaka snaaaaart jag med... fast annan konsistens såklart! - Can´t wait to eat!!
Idag snackade jag i telefon för första gången! Det var farmor som sa rara saker i mitt öra... somnade efter en stunds snackande. (Psst!! Kolla in min apasnygga body från Åre!! (Klicka på bilden))
Förutom allt nytt jag gjort denna veckan har jag börjat med nya tecken. T ex visar jag mammsegull att jag är trött genom att lägga fingrarna över ögonen. Med denna nya gest försluter jag mina egna ögon med fingrarna.... för att sedan tappa händerna ut åt sidorna... likt jesus på korset liksom.. typ!

1 kommentar:

K sa...

Du är så söt Theo. Jag har min mummu på besök denna vecka. Så roligt, och mamma får tid att läsa tidningen och göra sådant hon normalt inte hinner :). Jag har även dragit ner på tuttandet massor. Äter fast föda på alla dagens måltider och tuttar bara när jag blir lite sugen på mamma. Många hälsningar från tremänningen i E-tuna med familj. Monta isoa halia Theolle