fredag 10 oktober 2008

Tog passfoto ida tra-la-laa!!

Först va jag tvungen att ta av mig min coola HD-väst som jag fått låna av kussen Angus !? (Mamma e orolig för att vi inte ska bli insläppta i det Stora landet om vi har stötande kläder på passfotot..). Sedan fick jag sitta helt själv (!!) på en trappliknande stol. OK, fick LIIITE hjälp av mammsegull som höll mig i ryggen. Fattade inte alls va mommo sysslade med då hon löjlade sig med min röda gose-hund ovanför en skum apparat... Nåja, efter tre plåtar (vad jag förstod) va de nöjda. Tur va väl det!! Hur kul e de att sitta & titta in i en mörk skärm med polistecken i bakgrunden?!
- Ville ju hem & mjölkmonstra ju!

1 kommentar:

Annan sa...

De säger ju att man skall titta in i kameran och vara allvarlig. Jag asgarvar och tittar snett upp (mot roliga nallen)... Cypern tog in mig samt släppte ut mig iaf...

Måste också bara säga: SNYGGING!