torsdag 6 november 2008

Att sporta i vardagen är viktigt...

Idag var jag & mammsegull på sista (snyft!) mamma&barn träningen... Lät mamma träna & passade istället på att sova mig igenom hela passet. Efteråt, då jag var utsövd & hungrig, tog vi en sista (snyft!) gemensamma lunch med två söta tjejer från mammagruppen... Hoppeligen kommer vi ses måånga fler gånger framöver fast inte just på träningen.
Senare ikväll fick jag BÄSTASTE platsen framför pappas favvoprogram, Hockeykväll, som till min STORA glädje visades redan innan nattinatti! När jag satt där & filosoficierade kom jag på vad mamma skall bli när jag blir stor: En pitbull med läppstift!! (Tänk Sara Palin). Jag känner att mitt element är vatten, fruset eller tinat spelar rocken!

1 kommentar:

Annan sa...

Hallå sötis!
Hälsa din mamma att min mamma återkommer om daten. Hon är lite kass som inte svarat på din mammas sms... Men hon tror inte att fredagar passar. Det såg ut som om pappa hade många sena fredagar resten av året, men vi ska dubbelkolla med honom.
PS Fick du nåt på Meandi-festen?
Kram