lördag 15 november 2008

Good morning America!!!

Japp, då har man lyft, flugit & landat!! Lätt som en pannkaka! Jättemassamycket människor som log mot mig hela tiden, hade inte svårt att hålla humöret uppe alls.. Några gånger somnade jag in i en skum korg jag fick precis framför mammsegull & pappsen. Väl framme tog mina päron en kaffe på nåt de längtat efter som heter Starbucks.. kaffe som kaffe.. eller?! Tydligen inte för de såg ut att njuta nåt alldelens extra. Taxichaffisen som körde in oss till Park central hotel (nära Central Park på 57:e gatan) lovade att köra mig typ gratis den gång jag kommer själv till Äpplet. Hela dagen igår var sååå lång, mamma & pappa åt middag kl.12 på natten ?! Fast de sa att klockan egentligen var 6 på kvällen... hajjade ingenting men somnade in under deras restaurangbesök. Nej nu är klockan dags att åka sight seeing runt Harlem!

Inga kommentarer: