söndag 16 november 2008

Day two in The Big Apple

Harlem avbockat, sov i Bugaboon, det var nice! Gick en kortare promenix i Central Park, gôtt mos! Gjorde SOHO (South of Houston) mammsegull va helt lyrisk, jag & pappsen kollade snällt på. Gick på restaurang på Spring street (fiiin gata seddu)...Hade lite svårt att få till mjölkmonstringen då mamma envisades med amningssjalen... Kunde liksom inte koncentrera mig, ville ju se vad som hände runtomkring samtidigt. Råkade oxå bli tvungen att nr2:a sittandes i pappsens knä, gissa om det lät!? Då bytte mammsegull min blöja mitt i restaurangen (!!!) utan pappas samtycke... snarare emot - Det va coolt tycker jag, U gotta do what u gotta do!


T-banan hem på kvällen va spännande.. det va inte direkt några fler turister på om jag säger så.. Man kan inte heller påstå at det är ett barnvagnsvänligt sätt att färdas på, krävs att man har två vuxna med sig som hjälper till.



Inga kommentarer: