söndag 18 januari 2009

Baby sim-salabim =)

Jag gillade det så mycket att jag tom låg & flöt på rygg & gnolade en trudelutt, gjorde jag! Fröken frågade om jag alltid är så glad (??). Såklart jag é det, trist vore det väl annars ;^) Men jag har ett himla gällt skrik ifall jag misstycker något =)

EN LITEN BÅT
En liten båt, blir ofta våt
Och magen när det stänker
Jag undrar vad de tänker?

De tänker på att i böljan blå
Där simmar små små fiskar
Jag undrar vad de viskar?

De viskar att det finns en skatt
Långt ner på havetsbotten
Jag undrar vem som fått den?

3 kommentarer:

Bruno sa...

Härlig Theo. Jag ska snart också börja. Vi ses på torsdag. Våra mammor ska ju göra stan. Kram kompisen Bruno.

Theo och Norah sa...

Hej Bruno!!
Tack för inlägget... du kommer att störtgilla babysim =) Ser fram emot torsdag!!
Kram/T

Bengt-Ivan sa...

Modigt, Theo. Du ser väldigt belåten ut.