tisdag 27 januari 2009

Skön dag idag!

Nu har jag legat så Många Långa gånger på mage att jag klara av:
  1. Åla (eller skaka) mig bakåt =)
  2. Snurra runt på fläcken =)
  3. Headbanga golvet =) AJ!! =´(
När jag visat mamma att jag fixar detta fick jag ÄNTLIGEN springa efter katterna i min permobil igen =) Ibland tycker jag att det är skönt att stanna till framför tv:n & ha ett moment.

Mammsegull har oxå varit redig idag, lagat mat åt mig heeela dagen - Mmmmmumma!!:
  1. Fisk med potatis, palsernacka, rotselleri, purjolök & dill.
  2. Kyckling med palsternacka.
  3. Blandmos av potatis, palsternacka, morot & rotselleri.
Självklart ingick min favvoingrediens - Monstringsmjölk! Men nu är den slut i frysen säger mammsegull... men självklart finns det färsk vara kvar =D

4 kommentarer:

K sa...

Oh vad duktig du är Theo, du blir inte arg då när du far bakåt. Jag var inte alls nöjd med mitt bakåt-ålande, leksakerna kom ju längre bort :D. Jag tränar massor på att stå och släppa taget och jag är väääldigt stabil. Men jag är nog lite feg för så fort det vinglar till lite så sätter jag mig ned. Mamma och pappa väntar på att jag ska ta det där steget - för de ser att jag eg. kan.

Många kramar din tremänning M

Bruno sa...

Hej Theo, Bruno här. Min mamma skriver för mig då jag är på sjukhus. Det är inte särkillt kul då vi måste hålla oss på rummet hela tiden pga av min magsjuka jag hade. Men jag har tydligt sagt till vad mamma ska skriva då hon åkte hem för några timmar. Jag tycker du är jätteduktig. Jag kan åla mig utanför filten jag ligger genom att svänga benen uppifrån och ner. Helt plöstlig var jag nästa in hallen och fick syn på den roliga lampan mamma och pappa har där. Hoppas vi ses snart igen. Kram Bruno med familj.

Theo och Norah sa...

Tck för inlägg Bruno!
Hoppas du blir bra snart! Trist att va på rummet... sjukhus har inte heller direkt de golven man vill öva bakåtålning på (hrmpf!). Ska testa detdär med att svänga benen upp&ner - verkar effektivt =)
Vi måste ses så snart du & mamma orkar efter du kommit hem!
Kramar & Krya på dig!!
/T

Bruno sa...

Hej igen T. Har nu kommit hem från sjukhuset och börjat äta lite igen. Orkar lite mer nu. Tänkte att det var lika bra. Mamma och pappa har varit sååå oroliga för mig. Ja, testa bensvingen,GRYM. Ska försöka bajsa på egenhand denna helg. Får se om jag fattar hur man ska göra. Har liksom glömt tror jag. Mina föräldrar önskar sig det mest av allt så jag ska se vad jag kan göra. Vi ses kanske till veckan. Kram B