måndag 20 juli 2009

Kunde inte blitt ett bättre stopp på vägen...

Lämnade Norrland för denna gången... Svängde förbi hos pappsens mosterMia & fick äta Jordgubbar!!! Fick oxå använda vuxenbestick som jag självklart behärskar =) Jag bidde så glad att jag var tvungen att demonstrera mina nya färdigheter för henne. Nämligen att jag får som jag vill när jag brister ut i falsett (Klockrent!! Funkar alltid!). Mamma & pappa tycker det låter tjejigt men vad bryr jag mig om det... det är ju EFFEKTIVT ;^)

3 kommentarer:

Theo och Norah sa...

Jag tror jag snart kan börja tjäna pengar på min blogg... Ska börja med att höra av mig till Norrmejerier ang produktplaceringen (Verum).

//Theo

Elsie-Mari sa...

Det var jätteroligt att ni tittade in hos mig i Umeå på er väg hem fast ni skulle köra ända till Mariestad! Och Theo, du glömde nämna att gaffeln tog du med dig hela vägen uppför trappan till övervåningen.
Moster Mia

Theo och Norah sa...

Just ja!! Hade glömt det skojsiga =)
Kram!!