måndag 27 juli 2009

Mitt första barnkalas!!

Hade poolparty på terassen =D Det var vi små barn som badade tillsammans... ja nästan tilsammans. Karla & Elvira föredrog solobad. Bruno såg jag inte till i poolen... kanske badade han oxå själv? Jag fick en himskans massa finfiiiina presenter & alla var jättesnälla heeela dagen =) Mamma hade bakat jordgubbstårta till mig & hela hemma var fullt med ballonger. Innan allihopa gick hem fick de fiska i fiskedammen, som tur var kunde Ebba hjälpa till med den då jag var tvungen att ta mig en liiten lupptur just då...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för att vi fick komma på dit fina och roliga kalas. DU har höjt ribban med flera dece. Hur skall mamma kunna fixa något i din klass när jag fyller år. Väntar förväntansfullt. Kram på er

elvira sa...

Visste inte att pappa var så inne och hade ett konto. Det var ju jag som skrev. Kram igen

Theo och Norah sa...

Hihi!! Vad ni är roliga!! Ribban inne eller ute... det bästa var att NI kom !! Men visst ser jag mycket fram emot ditt kalas jag me !!!
//Puss på er

Bruno sa...

Ha ha. Kul att nästan hela famljen Eliason skriver på din blogg Theo. Tack för att jag fick komma på ditt kalas. Det var roligt. Blev bara lite rädd när de stora barnen blåste i de där blåsgrejerna. ; ). Var nere i poolen i ca 10 sekunder sen ville jag inte mer. Blåste lite för mycket för mig. Kram Bruno