torsdag 16 juli 2009

Lika som bär?


5 kommentarer:

Bruno sa...

Ganska lika i alla fall : ). Ha det så bra så ses vi snart! Kram Bruno

Elsie-Mari sa...

Gör det något om jag säger grattis två dagar försent? Jag hade inte tid den rätta dagen. Fråga dina dagars upphov om ni möjlöigen har tänkt komma förbi och visa upp er på hemvägen! Det skulle vara roligt! Men kanske ska ni förbi Tångböle också och då blir det ju fel väg.
Men framför allt grattis på 1-års!
Moster Mia

Theo och Norah sa...

Hej... ganska lika är vi men jag är inte bara lik papps...

Pappsens-Moster-Mia!!
Är det ok om vi kommer förbi den 19e på frulle? Ska be pappsen ringa du oxå!
Kram

Bruno sa...

Nej du är inte bara lik papps Theo. Du är en goo blandning precis som jag är av mina päron. Kram på dej!

Theo och Norah sa...

Hej igen Bruno!!
Jag störtgillar din nya profilbild!!! Spelar du marackas??