torsdag 9 september 2010

Dagarna går fort...

Nu är det härlig Brittsommar & dagarna bara flyger iväg. Theo går på dagis tre dagar i veckan & stormtrivs... även fast han är lite ledsen just då jag & mammsen lämnar honom där. Igår var vi på hanses första lilla "kvartsamtal". Fröken sa att han är en glädjespridare & en fantastisk sångare (!?!). Tydligen sätter han sig i mitten av ringen & entusiasmerar de andra till att sjunga ännu HÖGRE!! Hehehee, det är min bror =)
Jag & mammsen försöker hitta nya rutiner hemmavid... men vi vet inte var vi lagt dem? Lite knasigt har det blitt med mitt sovande... Jag lyckas alltid vilja sova som bäst när det är dags för att hämta bror min. Nåja, det ger sig... får försöka leta vidare efter rutinerna idag ;^) /N

1 kommentar:

K sa...

Skönt med lite lugn och ro för mammisen innan hon börjar jobba :)