onsdag 15 september 2010

Mammsegullsledighet bara hon & jag liiiite till /N


Nu när vi är solo på dagarna, & mamma bara har ett par veckor kvar av mammsegullsemestern, njuter vi till fullo!! Varit litegranna på stan hon & jag. Tagit det lugnt har vi oxå gjort... Rensat i garderoberna & planterat lite höstblomster ute. Mamma har full energi... Kanske är det för att jag inte monstermjölksdricker mer än på morgonen... eller kanske är det för att Theo är lite på dagis. Vi saknar honom mycket men han har det så kul där säger han =)
Appropå sakna... så saknar jag ff tänder... kliar som bara den gör det. Tur att jag har så många leksaker att bita på. Ibland när det kliar till & jag är i min spårvagn brukar jag kuta till pappsen eller mammsen & bita i deras shorts/kjol =)

1 kommentar:

Bengt-Ivan sa...

Härliga bilder på Norah. Ser så glad och belåten ut. Lite illmarig också och full av liv!