fredag 3 februari 2012

Norah - sån e ja ida =)

  • Jag är GLAD & Go Älskar att kramas & delar ut de goaste kramarna till alla vuxna.
  • Jag retar Theo & tigger ofta om dendär bilen i huvudet eller knuffen i sidan.
  • Jag vet vad jag (inte) vill & har en STARK vilja. För övrigt är jag faktiskt ganska muskulöst stark oxå - kan tex nästan göra chins!
  • Jag älskar utmaningar & behöver dem fast jag tycker höjd & fart är otäckt... & till viss del även vatten.
  • Gör gärna små uppdrag på kommando bara jag får grymt med beröm efteråt. Ibland krävs det mutor men jag gör dem oftast.
  • ÄLSKAR SÖTT!!!
  • Äter allt och alltid - Ja Tack, jag är hungrig!
  • Är bra på att roa mig själv men leker oxå gärna i grupp - "jage" är ur-kul!!
  • Fastnar lätt framför Bollibompa.
  • Pratar numer 3-ords meningar "Jag vill inte" är bara ett ex ;^)
  • Jag kan klä på mig själv helt & hållet... fast det tar ett tag. På dagis tog det mig 30 min att ta på mig overallen - Hepp!!
  • Jag kan kissa på pottan & nästan bajsa =)

3 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Bra, att du har blivit så duktig!

MaddeJohnsson sa...

Du är ju grym Norisen! Puss från Bruno med mammsegull. :-)

Anna-Lis sa...

Verkligen roligt att läsa om era framsteg.

Kram på er .

Farmor