tisdag 7 februari 2012

Pappa é inne i en res-period igen....

... & då roar vi oss med att mamma lämnar & hämtar =D
Kruxet är bara att det blir helt fel i rutinen :/ Vilket i vårt fall innebär att vi gör det arbetsamt för mammsen :O Idag lekte vi lealösa leken när hon skulle klä på oss ytterkläderna & ingen av oss gick självmant in i bilen (hihihiii!!). Sedan fick hon bära oss båda från bilen till min (N) avdelning, för att sedan bära Theo från min avdelning till hanses. Ingen av oss kutade heller glatt in på våra avdelningar: jag visade upp en sur min när mammsen skulle gå & Theo storvrålade (i vanlig ordning, när mammsen lämnar).

Mammsen själv då??!!

- Jo, hon var svettig som efter ett pass på gymet som heter "500kcal 30min". Hade det inte varit för att vi diggar Gymini så mkt hade vi rekommenderat mammsen att säga upp sitt kort & istället alltid lämna oss på förskolan =D
Vid tangentbordet: Norah

Inga kommentarer: