onsdag 1 februari 2012

Theo IUP

  • Jag trivs bra på min nya stor-barns-avdelning & är för det mesta glad =)
  • Sedan jag började på stor-barns-avdelningen har mitt tal utvecklats mycket... I perioder har jag valt att inte prata med de vuxna men nu har jag valt att släppa helt på det & jag pratar på mycket hela tiden.
  • När vi arbetar med lilla-gruppen har jag börjat ta mycket plats :)) I början var jag mer intresserad av att spana in de andra (för att kolla in olika tekniker & lära mig allt innan jag satte igång själv ;^)
  • Jag har mycket god fantasi: Hittar lätt på egna saker att göra om inget annat intresserar mig. Berättar utförligt & fantasifullt om tex vad jag ritar & målar.
  • Jag äter bra & smakar på mycket! Tycker om smörgås med kalvkorv (morfars-korv) & dricker ALLTID vatten.
  • Jag & Thea leker mycket, ofta i kuddrummet, bygger med lego eller leker med bilar. Leker såklart med de andra oxå men Thea är min BFF.
  • Jag ÄLSKAR att vara ute & även där är jag mycket aktiv. Ute är det kul att även leka med Levis & Norah.
  • Jag är HELT ointresserad av att gå på toaletten, pottan eller att gå utan blöja ;^)

2 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bengt-Ivan sa...

Så roligt, att få läsa den här utförliga redogörelsen. Allt verkar bra, utom det där med toan, men det blir säkert naturligt om ett tag.