torsdag 13 november 2014

Norahs utveckling

Mamma & pappa hade 10 minuters samtal med fröken i måndags: Det går bra i skolan. Jag är en flitig & positiv elev. Ibland om jag inte vill något är det mkt tydligt & går inte att påverka. Jag älskar allt som är kreativt & språklektionerna i Franska. Jag har kompisar i klassen & på rasterna jagar jag pojkarna i Year 2.
Här är min sticker chart. Stickers kan man få om man har gjort ett extra "good job" så som att bli bland de tre första att klara en uppgift som fröken ger oss. Theo berättar om en uppgift som han fick en sticker för: "Jag skrev ordet som fröken sa & ritade en kanna"
Läxor är lite tradigt om man inte får skriva alfabetet i små bokstäver (favoritläxan jag gör varje dag). Idag ville jag rita av mitt gossedjur mitt i övningen av orden "no" & "go" & siffrorna 8 & 9. 
Efter pausen övade jag på att skriva siffrorna 1-9 i rätt ordning. 



Inga kommentarer: