fredag 5 december 2008

Blir trött av all aktivitet...

Har mycket att göra hela dagarna! Ligger t ex på min madrass på golvet. Idag då jag låg på min madrass & lekte rullade jag runt ett dubbelvarv! Hamnade på golvet =( AJ! Det gick över snabbt då jag fick syn på katterna, spännande att följa dem & se vad de har för sig. Jag ligger mkt i mitt gym oxå.. & sitter gärna vid bordet med min stora kedja...
Ni förstår säkert att jag blir trött av all aktivitet & somnar lätt lite här & var. Idag somnade jag vid bordet efter en smakportion...

1 kommentar:

Annan sa...

Men snuttisen! Somnar nästan mitt i maten :-D. Söt är du iaf. Hoppas att vi kan ses snart igen!!! Verkar ju bli tight med föräldramiddag innan jul, men vad gör du och mamsegull i veckan. Vill ni göra Varberg nån dag?
Kram
PS Snygga plastringar ;-)