tisdag 2 december 2008

Va på Världskulturmuséet ida tra la laa!

Träffade mammsegulls kollegor & deras 08or för 2a gången. Va inte alls lika blyg idag, kul att lära känna brudarna & killen. Jag fick sitta, som den störstaste kille jag är, i en egen stol!!
- Kändes sååå cooolt då kille nr 2 i skaran satt i sin mammas knä ;^) Pluspoäng hos brudarna... sånt é viktigt har min pappa sagt! Dessvärre hade mammsegull packat med en smakportion morot åt mig... det gick sådär... vuxenmat får liksom min mage att kapitulera. JAPP: nr 2 BIG TIME!! Då mammsegull va tvungen att byta ut hela min cooola klädsel avslöjades oxå mitt lilla missöde för brudarna :/ Mina eventuella pluspoäng från stolen raserades & jag var nere på knäkillens nivå
- Hrmpf!!

2 kommentarer:

Bengt-Ivan sa...

Vad du är stor och fin. Farmor och farfar längtar verkligen efter dig.

Annan sa...

Fast jag tycker att du är snygg ändå. Min lilla plutt-hjälte sådär ;-). Hälsa din mamma att jag nog int ekommer att växa ur min jätteoverall denna säsongen och näts alär den bli för liten till dig så ni får nog spana vidare...