tisdag 30 december 2008

Jullovsaktiviteter

Härom dagen fick jag prova Elins gå-vagn =) Jag nådde ner med tårna & kunde ta mig baklänges!! De vuxna pratade om att jag av slump rörde mig bakåt men SÅKLART att jag hajjar!!
Igår var jag på landet med Ida & Ebba, de fick rida häst. Jag fick för första gången sitta upprätt i min vagn - Det var ap-juste! Kände mig som den stora kille jag faktiskt är nu. Appropå stor så har jag övergått från smakportion till hel portion mat på lunch (+ 2 msk efterrätt) & hel portion havregröt till kvällsmat. Mjölkmonstring som vanligt på tidig morgon/natt, till frukost & som mellanmål samt inför natten.
Mat = Ok gott
Mjölkmonstring = Mmmmmumma!

2 kommentarer:

K sa...

hur har det gått med nätterna - sover du till morgon nu?

Anna C. Weyerhaeuser sa...

Så himla söööötttt!! Jag längtar efter er alla! Kram!