måndag 8 december 2008

Va hos syster ida tra la laa...

Då har man lagt på sig 180 g till sen sist (é nu 7625 g lätt & 66,5 cm kort). Syster tyckte det var lite lite men hon sa att det var normalt att inte lägga på sig så mycket, som jag tidigare gjort, just i min nuvarande ålder. När vi kom hem bytte mammsegull genast tillbaka till min tidigare vuxenkudde... undrar just varför!? Hörde oxå hur de snackade om att jag inte behöver äta 4 ggr/natt (Hrmpf!!!!). Hon fick tips om att stoppa in nappen & "härda ut" i 3 nätter för att jag sedan skulle vara rätt inställd - Va snackar de om!? Ska HON (!) härda ut?? Det är ju faktiskt JAG som i detta fallet är den som får "härda ut"!! Nåja, det lär ju inte hända den närmsta vecka iaf (Pjuh!!), för imorgon åker jag, mamma, Jessica, Ebba & Elin till mommo i norraste norrland - Ska bli sååå kul!!

Inga kommentarer: