fredag 5 juni 2009

Hem via Hotlanta till Svea!!!

När vi steg av planet i Atlanta kände jag igen mig genast... Luften känns ungefär som en kossas andedräkt (en metafor jag lärt mig av mormor =) Pappsen fixade snabbaste fort en hyrbil & vi for "hem". Sista kvällen avnjöt vi ute vid grillplatsen.... Me Like att få somna in under Hotlantas eviga syrsspel =) Dagen efter bar det av hem till Svea...
Jag gillar verkligen att resa... det är så himskans bra service... Jag blir buren hela tiden, jag får uppmärksamhet (inte bara av mina päron), jag får mat precis när jag vill... Det enda som ibland är lite jobbigt är när jag är trött & vill krypa av mig det sista men inte får.... Argh!! Hrmpf!!

2 kommentarer:

Annan sa...

Åh, hemma snart?! Då måste vi boka tid och leka sen när jet-lagen lagt sig.
Kram

Theo och Norah sa...

Hej!!
Leker gärna snart! Säg åt din mamma att ringa min mamma då hon får en lucka i arbetsdagen...
Kram!!