torsdag 11 juni 2009

Övar på att stå med mammsegull...

5 kommentarer:

Bruno sa...

Du är grym Theo. Jag kan liksom inte det där ännu. Du får visa mig när vi träffas nästa gång. Kram

Annan sa...

Hallå där stå-sötis!
Vill bara hälsa att mina NS i stl 80 fortfarande är för stora (jag är nu ca 79 cm). Alltså jag kan ha dem, men de är massa baggy. Mina 86'or är inte att tänka på... Nu växer du visserligen om mig, men bara så att ni vet att de är rätt stora i stl. Apropå att jag kikade in din önskelista... Kavatskor rules!

Anna C. Weyerhaeuser sa...

Theo, du är verkligen världens bästa, världens sötaste och världens coolaste!! Du står upp alldeles själv - klara framsteg sen vi sågs sist i Laguna! Puss från Tant Anna och Uncle Mike!

Bengt-Ivan sa...

Jättebra, Theo, att du kan ställa dej så där, mitt på golvet och sedan sätta dej mjukt, utan att ens farmor och farfar får en hjärtinfarkt av rädsla över att du ska slå dej.

Theo och Norah sa...

Hej =)
B: Tack, ska visa dej till midsommar!
K: Jag gillar ju baggy... 74 växte jag ur för snabbt tycker mamma. Jeanssäsongen är ju lång hur-som-helst.... tack för tipset ändå!
A: Puss, jag saknar er att leka body-slam med...
FF+FM: Jag ska visa er om en månad att jag blitt ännu bättre =)
KRAAAAM!