söndag 25 april 2010

Lazy Sunday med mammsegull

Idag har delar av familjen (*läs mamma & pappa) tagit det piano. Min storebror & jag har varit aktiva; Theo gick (!!) hela vägen till & från Maxi med pappsen. Jag passade på att träna magläge & gym. Som ni säkert förstår är det svårt att träna då Theo är hemma... Säger bara "body slam" (lek han lärt sig av långa farbrorn) & leksaksbilar - Hrmpf!! Förutom aktiviteterna har jag snackat, sovit & mjölkmonstrat såklart!! - En helt perfekt söndag om du frågar mig ;^) /N

3 kommentarer:

Axelbloggen sa...

Åååh va go hon är! Hon ser väldigt fokuserad ut i gymmet.
// Helen

Elsie-Mari sa...

Så roligt att få se en alldeles färsk bild på hur du ser ut just i dag,(jättevacker tycker jag) då jag egentligen skulle ha varit hos er och fått se dig på riktigt. Inte bara dig förstås, Theo och mamma och pappa hade det varit roligt att träffa också. Men det kanske blir en annan gång.

Theo och Norah sa...

Hej Mia,
Ja det är riktigt illa att naturkatastrofen ställde till det för vår helg tillsammans... En annan gång får det bli helt enkelt.
Kram N (& mamma)