måndag 19 april 2010

Nya ord hela tiden...

Orden bara strömmar ur min mun... det tycker mina föräldrar är roligt. Sedan jag tidigare publicerade mina "senaste ord" den 18 mars, har det kommit lite fler ur min mun: olig (roligt), äing eller ling (välling), innar (salta pinnar), fisk, öprna & (öppna). Har oxå fått mina föräldrar att höra mig säga Ebba - Epa. Men det allra nyaste & mest populära ord som lämnar mina läppar är oppen (snoppen). Tycker ju att det är lite spännande & mysigt att vara nakenfis =) /T

2 kommentarer:

Annan sa...

Sötfisen där! Men mest impad är jag av skummet - vilken sort har ni och kliar det i ögonen...? Tycker det verkar omöjligt att hitta en bra kombo.

Theo och Norah sa...

Vi kör med Apoliva med (5 myror är fler än 5) elefant på. Inget kli i ögonen. Lätt parfymerad dock.
Kram